Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

reede, 1. juuni 2018

Õnnelikku lastekaitsepäeva!

                                                                 Tüdruk või plika?
Siiri Laidla
Pildiotsingu rahvusvaheline lastekaitsepäev tulemus
                  
                              
                                                 Vahel olen tüdruk,
                                                                   vahel aga plika.
                                                               Sellest vahest vahel
                                                                    aru ei saa ikka!

                                                               Emme meelest olen
                                                                 kena väike preili,
                                                              kuigi nimeks mul on
                                                                tegelikult Heili.

                                                                     Issi ütleb, 
                                                             ma olen lapsepõnn.
                                                              Nõnda mitut nime
                                                               kanda on ju õnn!




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar