Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

laupäev, 24. veebruar 2018

Eesti Vabariik 100

Pildiotsingu eesti vabariik 100 tulemus

***
Virve Osila

MU ISAMAA, ma olen sinust võetud,
said sünnihetkel südameks mu sees -
nii palju valusid meil koos on läbi põetud;
me teame mõlemad, neid ootab veelgi ees.

Ei ole rõõmudestki olnud puudust -
mis õnn, kui jalge all on kodupind!
Me teineteisele ei murra truudust,
ma sinult tuge saades ise toetan sind.

Ma armastan su suve, sügist, talve
ja usun ikka uusi kevadeid...
ning pöördun Suure Looja poole palves,
et Tema õnnistaks ja kaitseks meid.

Me igatsust ja aateid muld ei mata,
sest orjastada südameid ei saa.
Ma usun  HOMSET; kõigest hoolimata
ma sinu tugevusse usun, Maarjamaa.

Sa alanduste kiuste püsid jalgel.
Sa olid. Oled. Igavesti jääd.
Kesk talve õitsed sini-musta-valges,
mu isamaa. ON TÄNA SINU PÄEV...

24. veebruaril 1997

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar