Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

neljapäev, 4. aprill 2019

Kaunid õied kaunis aias

 
 
Lill on kaunis,
mis nopitud aiast.
Päike paistab,
mis särab taevas.
Olgu Su päevades päikselist ilu,
mis varjutab isegi päevase vilu.

 
Väike roos
L. Kasemets
 
Oli aias väike roos,
hoidis lehekesi koos.
Päike paistis ülevalt,
maa, see toitis teda alt.
Kõrgelt päike poetas kulda,
vahel vihmgi kastis mulda.
Puhkes roosikene väike,
ütles: "Tänan, maa ja päike!"
 
 
                                                         Vaike maalitud pilt roosidest

Roos ja liblikas
Pierre Gamarra
 
Kord ütles roos: " Ma olen kuninganna,
ei keegi muu ses aias tooni anna."
Siis lausus liblikas: "Sa tõtt ei taba,
maas oled kinni, tiivad sind ei kanna,
kuid mina lendan, mina olen vaba!"
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar