Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

kolmapäev, 3. aprill 2019

"Roosi" jutud ja romaanid

 

 
"Kolm õde ja karu" (Sardiinia muinasjutt):
 
Oli kord kaupmees, kellel oli kolm tütart. Ta pidi reisile minema ja küsis tütardelt, mida neile kaasa tuua. Kõige vanem soovis kleiti, keskmine kübarat ja kolmas roosi. Kaupmees sõitis ära. Pärale jõudes ostis ta kaupa oma poe jaoks ja muretses ka kleidi ning kübara, aga roosi ei saanud ta kusagilt ja ei teadnud, mida  teha. Kord, kui ta ühest aiast mööda läks, nägi ta seal roosi, ja et ta seal kedagi ei märganud, astus ta sisse ja lõikas roosi maha. Äkki ilmus karu ja küsis: "Miks sa roosi maha lõikasid?"
    "Sellepärast, et minu tütar palus minu käest roosi ja et see oli esimene, mida ma nägin, ja pealegi polnud siin kedagi, siis ma lõikasingi ta maha."
     Ja karu ütles: "Ma annan ta sulle, aga ühel tingimusel: sa pead oma tütre siia tooma." .....................….
           

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar