Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

esmaspäev, 22. august 2022

Heegeldatud korvid ja kotid

 18. augustist on raamatukogus avatud uus näitus "Heegeldatud korvid ja kotid". 

Tööde autor on Kersti Kiisel.

 Esemeid saab soovi korral ka osta.

Kersti ise ütleb oma tööde kohta:

Minu heegeldamised

Sügisel avanes mul võimalus osaleda korvide heegeldamise õpitoas. Kuna mõtlesin, et oleks väga põnev proovida midagi uut ja jõulud ka tulemas, siis ju imeline võimalus, et oma kätega midagi ilusat valmistada perele ja sõpradele. Tuttavad, kes juba varem neid korve näinud olid, olid väga õnnelikud, et ma saan hiljem ka neid õpetada. 

Kui esimene oskus käpas ja esimesed korvikesed valmis, siis hakkas ka nõudlus kasvama. Mitmed sõbrad ja tuttavad imetlesid mu töid ja soovisid, et ma neile tellimistöid teeksin. Neid tehes on kasvanud mu enesekindlus ja julgus, oma töid teistele näidata ja ka müüa. 

Korvide heegeldamiseks kasutan trikoopaela või muid sobivaid käsitööpaelasid. Mõned korvid on jämedamast paelast mõned peenemast. Ka heegelnõelasid kasutan erinevaid, kuid pigem suuremaid, 5-10 suurused on rohkem kasutuses. Ametialaselt olen lasteaiaõpetaja ja esimene pisinäitusmüük oli lasteaias, munadepühade ajal. Sellest tulenevalt olid ka korvikesed pühade teemalised. Kuna inimestele need meeldisid, siis proovin ka edaspidi temaatilisi korve heegeldada ja kujundada.

Ideid ammutan Pinteresti keskkonnast ja ise katsetades. Olen proovinud teha ka erinevaid tegelasi ja loomi näiteks Sipsik, Minion ja jänes.

Korvide saajad on kasutanud neid ehete hoidmiseks, laste patsikummide ja klambrite jaoks, mänguasju sisse pannud, puuvilja ja maiusekausiks. Paljud ütlevad, et nii hea väikseid vidinaid sisse panna, siis ühes kohas koos :) Ise olen ka väiksema lillepoti koos alusega korvi sisse pannud, siis silmal ilus vaadata. Kõige suurem korv, mis ma tellimuseks olen teinud, sooviti lõngade ja käsitöö asjade hoiustamiseks. See oli piisavalt suur, sest ka kassile meeldis selle sees magada.

Kindlasti jätkan heegeldamist, vahepeal on ka pause ideede kogumiseks :)

Kersti Kiisel

























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar