Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

esmaspäev, 5. veebruar 2024

Hetked kodumaalt

Aidu raamatukogus on avatud uus fotonäitus, mis kannab pealkirja  "Hetked kodumaalt". Fotode autor on Maia Sermand. Välja on pandud 24 fotot Maia senistest tegemistest loodus-piltnikuna läbi mitme aasta. 
Olete oodatud näitusega tutvuma!
                                                      

Maia Sermand

 Tere tulemast minu teisele isikunäitusele


Hetked kodumaalt

Minu nimi on Maia ja olen 42-aastane. Hing on alati helisenud ühes
rütmis loovuse ja käsitööga.

Fotograafiamaailma sukeldusin pea 8 aastat tagasi. 2017. aasta
juunikuus oli see hetk, kui pildistasin esimest korda pulmas ehk siis
kõige esimene töö oli kohe väga vastutusrikas ja suur ettevõtmine.
Sellest päevast peale on minu süda tuksunud fotograafia rütmis.
Esimene kaamera sai soetatud 200.- eest ja see oli kasutatud. Teise
suutsin ühel fotosessioonil ära uputada. Kukkusin karsumm vette ja
hingusele see läkski. Täna on mul neljas pildimasin. Täiskaader
hübriid.

Minu fotokogemuse kogumine algas looduse jäädvustamisega tunduvalt
varem, kui 2017 aastal. Ajaga selgus, et mulle meeletult meeldib
inimestega töötada.

Näitusele panin üles kerge läbilõike minu senistest tegemistest
loodus-piltnikuna läbi mitme aasta. Enamasti pakub mulle põnevust just
loodusnähtuste kogemine ja pildistamine. Samuti püüan kaadrisse
rõõmuga koduaia ilu. Meie kodumaa on imeilus ja tegelikult saame
imelisi hetki kogeda ka täiesti omaenda koduväravas. Tasub vahetevahel
silmad puhkama lasta ümbritseval ilul.

Käesoleva näituse fotod on ka müügis. Pisemate piltide hind on 5.-,
keskmise suurusega 10.- ja kõige suurem on hinnaga 15.-. Kui Sinu
lemmikfoto on juba broneeritud, kirjuta julgesti 
maiasermand@gmail.com
ja leiame Sulle samuti võimaluse. Loodan, et minu armsad hetked
leiavad endale sooja ja armastava kodu.

Head uudistamist!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar