Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

laupäev, 28. jaanuar 2017

Algab tulekuke aasta

Tulekuke aastat tervitame 28. jaanuaril 2017 ja jääme selle sümboli meelevalda 15. veebruarini 2018. Iidsete pärslaste püha uskumuse avesta põhjal seostatakse aasta sümbolit kukke valguse võitlusega pimeduse vastu - esimese võiduga teise üle. /Raamatust: Taal, Mae "Sinu horoskoop 2017: tulekuke aasta/
 

Loe, milliseks tõotab kujuneda kukeaasta: https://coffee.ee/suur-kuke-aasta-horoskoop-2017

Raamatukogus on aga riiulile välja pandud vahvate piltidega lasteraamatud, kus tegelaseks kukk. Kõrvaloleval stendil aga püüavad pilku talvised loodusvaated ja kuked.
 




Kuke laul varahommikul
Helvi Jürisson

 
"On päevavargad põhus
ja õuepealne prii.
Nüüd kostku maal ja õhus
mu laul siit: "Kikerikii!"
 
Mu omaks saavad aiad,
põld, nurm ja metsatukk.
Mu valdused on laiad -
nüüd olen ülikukk.
 
Mul tiivus lennutuhin,
on kotkas minu vend.
Näe, siin on õlekuhi -
ta otsa viib mind lend.
 
Laul, paisku nüüd mu põuest,
mu võimust teadet vii!"
 
Kuid hoopis naabriõuest
siis kostis: "Kikerikii!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar