Aadress: Kooli tee 7, Vägari küla, Põltsamaa vald 48222 Jõgevamaa.
Raamatukoguhoidja Marje Pagi.
Telefon: +372 5350 6125, e-post: Marje.Pagi@poltsamaark.ee
Avatud: ETN 10-18, KRLP suletud.
Raamatukogus on WIFI.




pilt

pilt

neljapäev, 20. aprill 2023

Piret Männiste maalinäitus

Aidu raamatukogus on avatud Piret Männiste maalide näitus-müük.

Piret Männiste tutvustab ennast nii:

" Minu nimi on Piret Männiste. Olen kolme toreda noormehe ema, lisaks olen naine, tütar, õde, minia, sõbranna, kolleeg jne. jne.

Elukutselt olen pedagoog ning aineõpetajana tegutsenud aastast 2004. Sotsiaaltööd aga olen teinud ja teen tänaseni aastast 2010. Alates selle aasta algusest olen ametlikult Põltsamaa valla, Vägari küla elanik, seega kohalik maalikunstnik.

Mulle meeldib ennast väljendada. Seda läbi maalimise, tantsimise, lihtsalt suhtlemise jne. Toon Teieni tükikese oma loomingust.

Minu maale on võimalik osta kui ka tellida. Teen ka tellimustöid tellija foto järgi.

Maalin maastike, linnavaateid ja kodukoha vaateid meelsasti.

Samuti on võimalik külalisraamatusse muljeid kirjutada - oleksin väga tänulik!

Minuga saab kontakti töötelefoni teel 58 86 86 23. Võib helistada või saata sõnumi. Saab ka kirjutada piret.manniste@gmail.com "

 














Näitus jääb avatuks 29. juunini

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar